Dobór podziałki
Tabela doboru podziałki
więcej100% Oryginal
Oferowane bimetaliczne piły taśmowe ARTSAW produkowane są w Niemczech w oparciu o doświadczenie zdobyte w trakcie kilkudziesięcioletniej produkcji
Biuro obsługi klienta (BOK): 33 823 19 14, 503 028 472, bok@pily-tasmowe.pl; pon-pt: 8-16, sob: 10-14
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:
- osobiście pod adresem: 34-220 Maków Podhalański, ul.Wolności 76,
- pisemnie na adres: 34-220 Maków Podhalański, ul.Wolności 76,
- telefonicznie pod numerem telefonu: 33 823 19 14,
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok@artsaw.pl,
- w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza kontaktowego oraz zamieszczonego na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Kontakt”.
UWAGA!!! Uprzejmie prosimy o skontaktowanie się z nami przed odesłaniem towaru celem uzgodnienia sposobu jego dostarczenia na nasz adres.
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę:
(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
(2) żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
(3) danych kontaktowych składającego reklamację.
Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
W przypadku gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży/rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres: 30-426 Kraków, ul. Gajowa 16. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj niezgodności/wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa powyżej nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta oraz nie narusza prawa Klienta – w przypadku złożenia reklamacji na podstawie rękojmi – żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1]Kodeksu cywilnego.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
W celu ułatwienia realizacji uprawnień z tytułu reklamacji prosimy wypełniony, wydrukowany i podpisany protokół wraz z paragonem/fakturą VAT oraz reklamowanym towarem przesłać na poniższy adres:
ARTSAW
34-220 Maków Podhalański, ul.Wolności 76
tel. 33 823 19 14
Pobierz formularz do wypełnienia: formularz
Formularz jest w formacie PDF, aby go otworzyć uruchom Adobe Reader. Program Adobe Reader jest bezpłatnym, godnym zaufania narzędziem służącym do wyświetlania i drukowania dokumentów PDF.
UWAGA!!! Uprzejmie prosimy o skontaktowanie się z nami przed odesłaniem towaru celem uzgodnienia sposobu jego dostarczenia na nasz adres.
REKLAMACJA PRODUKTU PRZEZ KONSUMENTA NA PODSTAWIE USTAWY
PODSTAWA REKLAMACJI |
z tytułu rękojmi |
DATA ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY |
dotyczy Umów Sprzedaży zawartych |
PODSTAWA PRAWNA |
ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze |
PODSTAWOWE PRZESŁANKI ODPOWIEDZIALNOŚCI SPRZEDAWCY |
Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 2) nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; 3) nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; 4) została Klientowi wydana w stanie niezupełnym. |
PODSTAWOWE UPRAWNIENIA KONSUMENTA |
Niniejsze uprawnienia mają co do zasady charakter równorzędny, co oznacza, że Klient ma możliwość korzystania od razu zarówno z pierwszej, jak i drugiej grupy uprawnień: |
WAŻNE TERMINY REKLAMACYJNE |
1 rok domniemania istnienia wady w chwili wydania Produktu |
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR |
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i |
REKLAMACJA PRODUKTU PRZEZ KONSUMENTA NA PODSTAWIE USTAWY do pobrania w formacie PDF
Tabela doboru podziałki
więcejOferowane bimetaliczne piły taśmowe ARTSAW produkowane są w Niemczech w oparciu o doświadczenie zdobyte w trakcie kilkudziesięcioletniej produkcji